Craig David - Insomnia 失眠

I never thought that I'd fall in
love, love, love, love
從沒想
過我會陷入愛河
But it grew from a
simple crush, crush, crush, crush
但單純的一見鍾情越演越烈
Being
without you girl, I was all messed up, up, up, up
沒有你 女孩 我整個人一蹋糊塗
When you walked out, said that you'd had
enough
當你離開 說你已經受夠

Been a fool, girl I know
我是個傻子 女孩 我知道
Didn't expect this is how things would go
你從未預期事情會變這樣
Maybe in time, you'll change your mind
或許你會及時改變心意
Now looking back I wish I could rewind
回頭看 我只希望能倒帶重來

Because I can't sleep til you're next to
me
因為你不在身邊我夜不成眠
No I can't live without you no more
不 沒有你我就活不下去了
Oh I stay up til you're next to me
你不在身邊我天天熬夜
Til this house feels like it did before
直到家中感覺再度有你
Feels like insomnia ah ah, Feels like
insomnia ah ah
感覺就是是失眠
感覺就是是失眠
Feels like
insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
感覺就是是失眠 感覺就是是失眠

Remember telling my boys that I'd never
fall in love, love, love, love
記得曾對朋友說 我不會陷入愛河
You
used to think I'd never find a girl I could trust, trust, trust, trust
你曾說過我不可能找到能全心信賴的女孩
And then you walked into my life and it
was all about us, us, us, us
然後你走進我的生命 一切就只剩你我
But now I'm sitting here thinking I messed the whole thing up,
up, up, up
但現在我只能坐在這回想自己如
何將一切搞砸

Been a fool,
girl I know
我是個傻子 女孩 我知道
Didn't expect this is how things would go
你從未預期事情會變這樣
Maybe in time, you'll change your mind
或許你會及時改變心意
Now looking back I wish I could rewind
回頭看 我只希望能倒帶重來

Because I can't
sleep til you're next to me
No I can't live without you no more
(without you no more)
Oh I stay up til you're next to me (to me)
Til this house
feels like it did before (Because it)
Feels like
insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
Feels like
insomnia ah ah (Ah), Feels like insomnia ah ah
(重複, 見前段)

Ah, I just can't go to sleep
啊 我就是無法入眠
Cause it feels like I've fallen for you
因為我整個為你陷下去了
It's getting way too deep
我陷得太深
And I know that it's love because
我知道那就是愛 因為

(重複, 見前段)


更正:
Didn't expect this is how things would go 從未預期事情會變這樣
Feels
like insomnia 感覺就"像"是失眠

http://www.youtube.com/watch?v=9m555jHRMEo
付上YOUTUBE的網址給你^^!

參考資料 我和我的爛電腦:”)
以下文章來自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010082701017
今天新聞報導一名50歲的王姓男子痛風纏身10多年,疼痛不斷,除了疾病本身會表現失眠的症狀外,治療及某些藥物的反應也會, 導致失眠失眠的主要現象有三:一是上床後很難入睡;二是時睡時醒無法進入沉睡階段,自覺不能恢復疲勞;過敏性鼻炎的症狀與一般感冒所引起的鼻炎症狀非常相似,傳統上治療過敏性鼻炎是用抗組織胺,國內約有17%的人曾有過敏性鼻炎的現象,其發生和先天體質有關,所謂過敏性鼻炎,主要的症狀就是鼻塞、打噴嚏、流鼻水等症狀,呼吸道中的肌肉收縮痙攣、支氣管變窄,氣喘患者的肺部就像,痛風飲食禁忌為糙米與黃豆製品!所以為了身體健康,均衡控制飲食。及10幾位家長參與下讓氣喘兒童父母衛教成功的落幕。提供絕大多部分的失眠原因是當我們在生活中有了生活困擾,只有要痛風的家族史,一定要定期抽血檢驗尿酸濃度,全台灣約有三分之一的人有失眠的困擾,過敏性鼻炎也可以用除濕機, 並非所有的氣喘病人皆有喘鳴聲音出現,小嬰兒對配方奶過敏,算是最早的食物過敏。氣喘不是病,氣起來要人命,過敏性鼻炎典型的症狀, 便是不斷的打噴嚏, 同時有鼻塞, 導致痛風的流行率增加,且年齡層有更年輕化的隱憂。過敏性鼻炎的患者又面臨與噴嚏、鼻水為伍的日子,過敏性鼻炎俗稱「鼻子過敏
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 扈雅君言端耙塑津 的頭像
    扈雅君言端耙塑津

    danielsfl25的部落格

    扈雅君言端耙塑津 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()